Koszt w PM: 50
Modyfikator trudności: 5
Żywioł: ogień
Koszt w WPR: 510
Czas trwania: natychmiastowy
Czas rzucania: 1 runda
Sposób rzucania: G, F
Obrona magiczna: tak
Sposób działania: Mag wytwarza w rękach przez 1 rundę mieniącą sięna wiele kolorów kulkę energii o wielkości mandarynki. Gdy wypuszcza ją z rąk (rzucanią), kula zaczyna błyskawicznie rosnąć. Leci po torze prostym, wybucha przyzetknięciu z żywą istotą zadając 15k6 obrażeń; niszczy wszystkie obiektynieożywione na swej drodze (także potwory: wampiry, graviery, itp.). Gdy zetknie się zosłoną magiczną „oblewa” ją wokoło i dopiero wtedy eksploduje (wewnątrz tworzysię wysokie nadciśnienie i drastycznie wzrasta temperatura) zadając 20k6 obrażeń.Nauka czaru trwa około 6 miesięcy. Czaru można używać tylko raz na tydzień, po jegorzuceniu mag jest wycieńczony i potrzebuje całonocnego snu, nie może też rzucaćskomplikowanych czarów.
Uwaga: Przed rzuceniem czaru należy wykonać test koncentracji otrudności 6.
Uwaga2: Czaru może się uczyć mag na przynajmniej czwartym poziomie
Objaśnienie: Czar powstał specjalnie dla maga (z mojej przygody,którą wkrótce prześlę (maga też prześlę)) na 6. poziomie. Jest to jego dzieło,więc dla niego MT wynosi 3.
W dwóch punktach przegiąłeś:
1. Koszt WPR- Nigdy (moim zdaniem) nie powinien przekroczyć 200
2. Obrażenia- 10k6 to i tak byłaby przesada