W czasie Gawęd w mojej drużynie wprowadziliśmy podział Kości Przeznaczenia. Stwiedziliśmy iż 16% szans na to że stanie się coś bardzo złego wykonującemu czynność to za dużo, poza tym zbyt dużo do interpetowania miałby Bajarz, który jest tylko człowiekiem i może być dajmy na to, zdenerwowany na jakiegos gracza. 
Zawsze gdy wypadnie 1 na Kości Przeznaczenia wtedy wykonujemy kolejny rzut kościa. Parzyste oznaczają poważne skutki. Nieparzyste to skutki błache.
np Przy walce mieczem: Parzysta oznacza możliwość pocięcia się własnym mieczem, ew. złamania broni, możliwe jest trafienie swojego. Nieparzysta oznacza jakieś zachwianie, obniżenie obrony fizycznej itp.

Przy rzucaniu czaru: Parzysta oznaczać może niekontrolowane wyzwolenie enrgii, które może ranić magika, uwolnić z niego k6 energii dodatkowo i uniemożliwić rzucanie czarów na jakiś czas (k3 tur). Nieparzysta to spalenie zaklęcia, jakieś niekontrolowane uwolnienie energii(tzw. rozmanownaie).

Możliwe jest trzystopniowane podzielenie kości przeznaczenia, ale to było by chyba już i tak zbyt duże rozdrobnienie.