Cechy
Ko: 3   Po: 3   Si: 3   Zm: 2   Zr: 2  Zw: 2
In: 2   Og: 1   Wo: 4

Umiejętności
Akrobatyka 2
Dowodzenie 1
Języki: wspólny 2 *
Nasłuchiwanie 1 *
Rzucanie 1 *
Skradanie 2 *
Spostrzegawczość 2 *
Taktyka 2
Unik 2 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 3 *
Wiedza: Rodz. okolica 1 *
Wigor 2 *
Wspinaczka 1 *
Zimna krew 2
Walka tarczą 3
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie

Osobowość
Przygoda (2), reputacja (3), honor (4)

Przeznaczenie
Walka

Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)

Wyposażenie
Pawęż, miecz krótki k6, kopia lub halabarda, kości, gożałka, 
rękawice kolcze, hełm (kapalin), lina, trucizna, przeszywanica, kolczuga.

Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/4/4
Zbroja: Kapalin (2), 
pawęż piechoty (3), 
rękawice kolcze (1),
przeszywanica (1),
kolczuga (2).
Broń: Miecz krótki k6,
Kopia lub halabarda 2k6,
Trucizna (moc 6).
PW: 16

Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 2/2/2
PM: 12

Znane manewry w walce wręcz
Dźwignia,
Kopnięcie w podbrzusze,
Znane manewry w walce bronią
Potężny cios,

Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 40 km/8h
Szybkość walce 20 m/rundę
Udźwig 25 kg
Udźwig maksymalny 140 kg

* * *

Kto zacz?

Gunar jest członkiem elitarnego oddziału cintryjskich 
tarczowników. Jest to świetnie wyszkolone wojsko, 
żaden wojownik nie ucieknie z pola bitwy bo wie że stanie
przed sądem. Poza tym jest to jego patriotyczny wybór że 
wstąpił do tego właśnie oddziału. Każdy tarczownik ma przy 
sobie fiolkę z bardzo mocną trucizną, w przypadku pojmania 
przez przeciwnika ma obowiązek wypić jej zawartość.