Nazwa: Duszenie
Koszt w PM: 5 +1 za każdą dodatkową rundę
Modyfikator trudności: 2
Żywioł: Powietrze
Koszt w WPR: 50
Czas trwania: jak w opisie
Sposób rzucania: F, G (mag zaciska stopniowo dłoń jakby dusił ofiarę)
Obronamagiczna: Tak
Działanie: Czar ten mag może rzucić na dowolną istotę znajdującą się wjego polu widzenia. Istota ta czuje zaciskające się na jej szyi dłonie,otrzymując w pierwszej rundzie obrażenia w wysokości 2 ran na poziom magiiczarodzieja, oraz połowę tych obrażeń w każdej następnej rundzie. W każdejrundzie istota duszona może przełamać czar (wigor), jeśli to się uda, czarprzestaje działać, jeśli zaś bęzie to miało miejsce w pierwszej rundzie,nie zadziała on w ogóle. Jeżeli przed przełamaniem osoba nie straciprzytomności, to rany z “Duszenia” zostają wyleczone samoczynniepo ok. kwadransie. Podczas rzucania czaru mag musi być skoncentrowany na swejofierze.
Najnowsze komentarze