Wiedźmin: Gra Wyobraźni – Dodatek: Potwory

Balor

   Władca demonów żyjący najczęściej w Głębi ziemi, spotykany również w kopalniach i miejscach o większej niż przeciętnie temperaturze.
   Jest to potwór koloru czerwonego o krótkich, szerokich łapach z palącymi się skrzydłami. Ma on na swej twarzy (której nikt nigdy nie widział) kościaną maskę z czterema rogami i czerwonymi oczyma. Wbrew wyglądu jest dość inteligentny i Silny.

Cechy
Ko:5  Po:3*/5**  Si:5  Zm:2  Zr:3  Zw:2
In:4  Og:1  Wo:4

Żywotność: 72 (15/30/59/72)
Walka wręcz: 4
Walka bronią: 3
Unik: 1
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 1/5/6
Obrona magiczna: Niepodatny na magię!
Zbroja: Grube cielsko (3) (i to co włoży na siebie)
Broń: Pięści z pazurami (k3+2xSi),Atak skrzydłem
(k6+Si+automatyczne podpalenie), atak całą masą ciała, tzn.
obalenie lub przygniecenie kogoś cielskiem (k6+Si+Ko+Zw),
wzbicie się w powietrze i pikowanie( zajmuje turę zanim wzniesie
się w górę) (4k6+SI+k3 a samemu sobie zadaje 3k6+k3)
Moce:

  • Dwa ataki w rundzie, zazwyczaj pazurami i skrzydłem, +jeden czar.
  • Jeśli Balor przygniecie wroga swym cielskiem , przeciwnik musi przejść test Si o ST. 2 i wyjść spod niego. Jeśli tego nie zrobi automatycznie co turę dostaje k3+2 obrażeń.
  • Balor posiada 2k3 czary ogniste, jakie, zależy tylko od bajarza.
PW: 20
PM: 40

Kościostwór

   Jest to zlep kilkudziesięciu kości, gdzie niegdzie obrośnięty mięchem. Nie ma oczu ani w ogóle całej twarzy, na jego widok nie przyprawia nikogo o dreszcze, a raczej wywołuje śmiech i kpinę u przeciwnika. Potwór ten jest niemrawy i nie porusza się, lecz bardzo szybko i w dużej ilości rzuca kośćmi. Spotkać tego potwora można bardzo często na cmentarzach lub przywołanego przez Nekromantę.

Cechy
Ko:2  Po:0  Si:2  Zm:4  Zr:1  Zw:1
In:1  Og:0  Wo:1

Żywotność: 40 (11/22/33/40)
Rzucanie: 5
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 5/1/1
Obrona magiczna: 1
Zbroja: Część kości (2)
Broń: Kościostwór strzela kośćmi (k6+5+Si)
Moce:

  • Kościostwór strzela 2 lub 3 razy w rundzie (zależy od Bajarza)
  • Potwór ten może zużyć 2 razy turę na załadowanie Mocnej energii, która uderza z dużą prędkością w przeciwnika zadając 2k3k6 obrażeń 😛

Chochlik

   Chochlik to najgorszy i najmniej groźny demon. Świadczy o tym chociaż to, iż ma skrzydła, którymi nie umie latać. Najczęściej demonolog wysługuje się nim, ponieważ nawet do walki bardzo się nie nadaje. Jest to potwór o krótkich nóżkach, długim ogonie. Jest (a przynajmniej na takiego wygląda) dość gruby, kolor brzucha ma czerwony a w ręce dzierży magiczny trójząb.

CechyKo:2  Po:1  Si:1  Zm:1 Zr:2 Zw:1
In:1  Og:1  Wo:1
Żywotność: 12(2/5/9/12)
Walka wręcz:1
Walka bronią:1
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 1/1/1
Obrona magiczna: brak
Zbroja: brak
Broń: Pięść (k2+SI), trójząb (k6 ?2 + 2xSI)
Moce:

  • Atakuje raz w rundzie, zazwyczaj trójzębem
  • Ta ofiara losu może otwierać szarżę, lecz musi rzucić k6, jeśli nie będzie sukcesu, upada i łamie sobie kark. :]

Golem

   Jest to gliniany, człekokształtny stwór, bardzo umięśniony, o szerokich barkach. Jest bardzo silny, nie potrzebuje do życia nic, prócz tego, iż trzeba go stworzyć. Przywołany przez maga golem, jest mu posłuszny przez k6h, więc później ucieka lub w gorszym przypadku zabija stwórcę.

Cechy
Ko:4  Po:1  Si:5  Zm:2  Zr:3  Zw:1
In:1  Og:1  Wo:1

Żywotność: 55 (14/28/42/55)
Walka wręcz: 3
Unik: 1
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 1 /4
Obrona magiczna: Nie podatny na magie Ognia
Zbroja: Gliniane ciało (2)
Broń: pięść (3k3+2+SI)
Moce:

  • Może złączyć obie ręce i zaatakować obrażeniami (3k3 x2+5 +2xSI)

Golema można przywołać:

Wezwanie Golema
Koszt w PM: 40
MT: 5
Koszt w WPR: 310
Czas trwania: k6 godzin
Sposób rzucania: G, F
Obrona magiczna: Nie
Działanie: Mag wzywa Golema, który jest posłuszny przez k6 godzin. Po upłynięciu czasu golem się nie rozpada, lecz rzuca się ze wściekłością na wszystko co się rusza.