HISTORIA SKLEPU

Gabriel urodził się w bogatej rodzinie. Matka zajmowała się domem a ojciec był kupcem. Gabriel od zawsze był zafascynowany magią, chciałbyć magiem, ale nim nie był. Jeszcze bardziej go dobiła wiadomość, że jego bratma zdolności magiczne. I tak kształcił się jako kupiec ale ciągle był zafascynowany magią. Kiedy jego brat skończył naukę pojechał do Temerii,ponieważ tam został magiem rezydentem. Tymczasem Gabriel prowadził sklep z różnymi tkaninami, a kiedy spotkał jakiś tani magiczny przedmiot, czy księgękupował ją.
Po 5 latach brat Gabriel wrócił do Kadwen do rodzinnego domu.I tak zrodziła się myśl założenia sklepu z magicznymi rzeczami, a brat Gabriela zgodził się być wspólnikiem i wykonywać niektóre przedmioty do sklepu.

O proszę, proszę. Witam serdecznie od razu widać że pan mag, prawda?No to dobrze pan trafił. Sklep dla magów u Gabriela do usług oto nasza oferta:

ELIKSIRY, ZIOŁA, itp.

PODSTAWOWY ZESTAW ALCHEMIKA

Koszt:350Skład: kilka retort, preparatów, pęsetki i takie inne.Działanie: 0- do testów z alchemii

ZŁOŻONY ZESTAW ALCHEMIKA

Koszt:500Skład: złożone retorty, palniki, skomplikowane narzędzia i preparatyDziałnie:-1 do testów z alchemii

KSIĄŻKA Z PODSTAWAMI ALCHEMI

Koszt:250Skład: Opisy najprostszych wywarów, wskazówki, opisy składnikówDziałanie: niezbędna do nauczenia się alchemii na poziomie kiepskim

PROFESJONALNA KSIĄŻKA O ALCHEMI

Koszt:300Skład: Opisy wielu wywarów, składników i miejsca ich występowania, i różne poradyDziałanie: Koszt WRP nauczenia się kolejnego poziomu alchemii zmniejsza się o 10%

a i kilka przepisów i mikstur tutaj mamy

ELIKSIR LECZNICZY

Koszt: przepisu 70 a eliksiru 55Koszt WRP:40ST alchemi:3Działanie eliksiru: leczy k6 ran także te zadane magią

ELIKSIR REGENERUJĄCY AURE

Koszt: przepisu 80 a eliksiru 70Koszt WRP:50ST alchemi:4Działanie: przywraca k6 punktów magii ale tylko magom.Uwaga: po zażyciu występują czasami drobne sensacje żołądkowe

ELIKSIR ŁZAWIĄCO-DUSZĄCY

Koszt:70 przepisu a eliksiru 60Koszt WRP:60ST alchemi:4Działanie: Po rzuceniu fiolki z eliksirem wybucha duży dym każdy kto jest w niego zasięgu nić prawie nie widzi (ST spostrzegawczości 5) i się dusi i kaszle (do każdego testu oprócz spostrzegawczości +2)mgła trwa ok. 2min.

ELIKSIR „KOCIE OCZY”

Koszt:75 przepis 65 eliksirKoszt WRP:50ST alchemi:4Działanie: każdy kto go wypije ma dobre widzenie w ciemnościach na 3 godz.

ELIKSIR PRZECIW TRUCIZNĘ

Koszt: 70 przepisy 60 eliksiruKoszt WRP:60ST alchemi:4Działanie: w 5-10min dni leczy trucizny do moc 4

ELIKSIR PRZECIW CHOROBĘ

Koszt:70 przepis 65 eliksirKoszt WRP:50ST alchemi:4 Działanie: leczy choroby których poziom trudności leczenia wynosi max 5

A i przybory do astrologii mam

ZESTAW ASTROLOGA

Koszt:300Skład: teleskop, zapasowe soczewki, pojedyncze mapy gwiazd itp.Działanie:0- ST do testów astrologii

KSIĄŻKA Z PODSTAWAMI ASTROLOGI

koszt:150Skład: opisy gwiazdozbiorów, porady podstawowe wiadomościDziałanie: potrzebna do nauczenia się astrologii na poziom 1

KSIĄŻKA O ASTROLOGI

Koszt:250Skład: mapy nieba, porady, ciekawostki, schematy itp.Działanie:-1 do ST testów astrologii przy używaniu tej książki

SOCZEWKI ZAPASOWE

Koszt:55Skład:5 zapasowych soczewekDziałanie: no soczewki zapasowe 😛

PRZYBORY DO CZYSZCZENIA

Koszt:35Skład: szmatka, specjalny środek do polerowania i czyszczeniaDziałanie: czyści soczewki

SPECJALNE SOCZEWKI Z KRYSZTAŁU GÓRSKIEGO

Koszt:150Skład: 1 soczewkaDziałanie:-1 do testów astrologii

Może szanowny Pan zaklęcia zobaczy

WIR WODNY

Koszt zwoju:500Koszt PM: mały 5 średni 7 duży 10 olbrzymi12Modyfikator trudności: 1 mały 1 średni 2 duży 2 olbrzymiŻywioł :wodaKoszt w WRP:30Czas trwania: natychmiastowySposób rzucania: G, FObrona magiczna: takDziałanie: Z rąk maga wylatuje wir wodny który odrzuca osobę w tył.
Każdy wir działa zależne od wielkości: -mały odrzuca na 2m i zadaje k2 obrażeń od upadku
-średni odrzuca na 3-4m i zadaje k3 obrażeń -duży odrzuca na 5m i zadaje k3+2 obrażeń -olbrzymi odrzuca na 6-7m i zadaje k6 obrażeń

STRZAŁKI

Koszt zwoju:500Koszt PM:10Modyfikator trudności:2Żywioł: powietrzeKoszt WRP:50Czas trwania: natychmiastowySposób rzucania: G, FObrona magiczna: takDziałanie: Mag wyciąga wszystkie palce prócz kciuków, a te zamieniają się w groty i wbijają w ciało wroga. Każdy grot wybijając się zadaje k3 obrażeń. Trafia tyle grotów ile wynosi Zrx2

TARCZA

Koszt zwoju:550Koszt PM:10Modyfikator trudności:3Żywioł: powietrzeKoszt WRP:60Czas trwania: 5 minSposób rzucania: G, FObrona magiczna: nieDziałanie: Mag tworzy przed sobą okrągłą tarcze mającą promień około 2 m. Tarcza ta odbija wszystkie strzały, bełty, kamienie, noże także te magiczne. Do obsługi tej tarczy trzeba minimum Zr 2 Za każde 2 PM czas trwania tarczy wydłuża się o minutę

Także amuletów ci u mnie dostatek

AMULET 40 PMKoszt: 2000

AMULET 30PMKoszt: 1500

AMULET 25 PMKoszt:1250

TALIZMAN ŻYWIOŁÓW

Koszt:15000Działanie: Mag nosząc go nie ma dodatkowego modyfikatora od żywiołu. Np. Mając zaczerpniętą moc z wody rzuca zaklęcie oparte na ziemi bez modyfikatora.

AMULET MOCY

Koszt:10000Działanie mając go na sobie pula PM wzrasta o pięć punktówNp. Mag który ma 18 ptk. PM nosząc ten amulet ma ich 23.

A i kilka magicznych przedmiotów tu jest

„SŁONECZNY KIJ”

Koszt:9000Wygląd: Jest on wykonany z bambusa ale bardzo wytrzymały. Ma on około 1 długości i jest pokryty runami a na końcu znajduje się czysty kryształ górski w kształcie małej nieforemnejkuli na której znajduję się starożytne runy. A po dotknięciu czuć ciepło niezależnie od temperatury otoczenia.Działanie: Normalnie kij zadaje k3+3+2xSi ale zaklęte jest w nim zaklęcie oślepienie działające 2 min i kosztujące 5 Pm a w kiju jest zaklęte 10 PM któreregeneruje się w ciągu 8 godzin. Dzięki temu artefaktowi koszt PM pirokinezy jest o 3 PM mniejszy.

„MIECZ MISTRZ FECHTUNKU”

Koszt:10500Wygląd: Miecz ten ma głowice i gardę wykonaną z srebra. A na jego ostrzu widnieją stare krasnoludzie runy. Ostrze jest nieco stępione, ale łatwo da się naostrzyć.Działanie: Miecz zadaje k6+2xSi ale ma także modyfikator do walki -2

„RÓŻDŻKA ZNISZCZENIA”

Koszt:10000Wygląd: jest ona wykonana z hebanu. Ma ona wypisane elficke runy które są wypełnione pyłem wykonanym z małych kawałków złota.A na końcu jest wydrążenie w którym znajduje się czerwony rubin który lekko wystaje.Działanie: Różdżka ma modyfikator – 1 do zaklęć opartych na ogniu i przy wyjątkowym sukcesie nie zadaje +3 obrażenia ale +4

MAGICZNA KOLCZUGA

Koszt:15000Wygląd: Jest to zwykła kolczuga pozłacana na końcach, kolczuga to krasnoludka robota ale zaklęta jest w niej magia.Działanie: Ma wyparowania tak jak zwykła kolczuga i mag mając ją na sobie nie spali zaklęcia.Mam też taki hełm i przeszywanicę: w cenie 10000 i 11000

Kilka wyjaśnień na koniec1W każdej księdze do alchemii jest zawarty przepis na eliksir albo leczniczy albo odnawiający aurę.

2Jeżeli się spodoba mam zamiar napisać jeszcze dwa takie podobne teksty

3.Jeżeli chodzi o amulet mocy to mag ciągle ma pule o 5 większa, jeżeli tylko go nosii kiedy czerpie energie to uzupełnia tez to pięć. Np. Mag Perigon ma do dyspozycji 20 PM. Zakupił w sklepie Amulet Mocywięc jego pula PM wzrasta o 5 ptk. Następnego dnia postanawia zaczerpnąć energii.Zaczerpnął 21 więc ma 21 ptk PM jeżeli by zaczerpnął powyżej 25 pkt. PM to by miał 25 PM.

4. Część eliksirów to nie jest plagiat od Cahir15 . Sam je wymyśliłem jeszcze przed przeczytaniem artykułu Cahir15. Jak widać mechanika eliksirów jest inna a bez nich nie mogłem sobie wyobrazić sklepu z magicznymi rzeczami.