Nazwa: Wampiryzm
Koszt w PM: 3
Modyfikator trudności: 3
Żywioł: Ziemia
Koszt w WPR: 25
Czas trwania: jak w opisie
Sposób rzucania: F, G (delikatne gładzenie powierzchni)
Obronamagiczna: Nie
Działanie: Jest to przekleństwo, które mag może rzucić na dowolnyprzedmiot, lub powierzchnię w zasięgu dotyku , która nie przekraczającą 1m2.Przedmiot ów wchłania krew istoty która dotknie go nagim ciałem, a w następnejrundzie wylewa ją z siebie. Osoba dotykająca takiego przedmiotu traci w każdejrundzie 2k3 ran. Czar działa zazwyczaj do pierwszego zetknięciasię z żywym organizmem, jednakże wydanie potrójnej ilości PM powoduje jegostałe działanie (stopień trudności wzrasta wówczas do 6).
niezłe
JA RZUCIŁ BYM TEN CZAR NA WYCHODEK!!!!
PS. JAK MOŻNA TRACIĆ RANY?
no no. fajne