Nazwa: Przejęcieciała

Koszt w PM: 80
Modyfikator trudności: 5
Żywioł: Powietrze
Koszt w WPR: 100
Czas trwania: natychmiast
Sposób rzucania: F, G, K (złożenie ofiary z człowieka, złożeniedodatkowych ofiar zmniejsza ST do 4)

Obronamagiczna: Tak
Działanie: Jeśli osoba, na którą mag rzuca ten czar nie przełamie zaklęcia(wigor), to czarodziej może przenieść swą duszę do jej ciała. Osoba tamusi znajdować się w zasięgu maksimum 5 metrów od czarodzieja. Sam mag równieżmusi wykonać udany test koncentracji o ST równym 6, w wypadku nieudanegoumiera. Jeśli czar się uda mag zmienia: wygląd, wzrost, wagę, Kondycję, Siłę,Zwinność, Zręczność, Zmysły. Duszę czarodzieja bez szkody dla nowego ciałamożna wypędzić za pomocą Egzorcyzmów.