Kolejny owoc Koniunkcji Sfer. Istoty te narodziły się dzięki aurze,żyją dzięki niej i tylko dzięki niej mogą zginąć. Są bardzo rzadkimistworzeniami. Ostatnimi czasy, z powodu nadużywania aury przez ludzi, stały się agresywne. Ich pół-eteryczne ciało powyżej pasa przypomina ludzkie, a poniżej wir energii. Poruszają się lewitując nad ziemią.
W zależności z jakiej aury dżin został stworzony dzielimy je na:
D’jinni
Dżiny powietrza, posiadają bardzo rzadki pigment skóry. Znają większość czarów związanych z żywiołem powietrza. Występują najczęściej w górach gdyż miłują otwartą przestrzeń i miejsca wietrzne.
Cechy
Ko: 4 Po: 5* Si: 2 Zm: 5 Zr: 5 Zw: 3
In: 5 Og: 3 Wo: 5
* Lewitacja
Żywotność: 60 (15/30/45/60)
Walka wręcz: 2
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 2/4
Obrona magiczna: 8
Zbroja: brak
Broń: ręce (2xSi)
Moce:
– znają większość czarów opartych na żywiole powietrza,
– broń fizyczna zadaje mu 1/4 normalnych obrażeń.
PM: 60
Maridy
Dżinny wody. Ich skóra jest niebieskawa. Znają większość czarów opartych nażywiole wody. Posiadają błonę pomiędzy palcami. Występują w bezpośredniej bliskości z dużymi zbiornikami wodnymi.Cechy:Ko: 4 Po: 4* Si: 3 Zm: 4 Zr: 4 Zw: 2
In: 5 Og: 2 Wo: 5
* Lewitacja
Żywotność: 70 (18/36/53/70)
Walka wręcz: 3
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 1/4
Zbroja: miękkie łuski (3)
Broń: ręce (2xSi)
Moce:
– znają większość czarów opartych na żywiole wody,
– broń fizyczna zadaje 1/2 normalnych obrażeń,
PM: 60
Ifrity
Dżinny ognia. Ich skóra ma kolor czerwonawy i świeci się jakby się żarzyła.Nie mają włosów. Gustują w biżuterii szczególnie tej z rubinami. Znają większość czarów opartych na żywiole ognia. Występują w miejscach aktywnych wulkanicznie.CechyKo: 4 Po: 4* Si: 2 Zm: 4 Zr: 4 Zw: 3
In: 5 Og: 2 Wo: 5
* Lewitacja
Żywotność: 60 (15/30/45/60)
Walka wręcz: 3
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 2/5
Zbroja: brak
Broń: ręce (2xSi) + obrażenia od ognia (k6)
Moce:
– znają większość czarów opartych na żywiole ognia,
– broń fizyczna zadaje 1/4 normalnych obrażeń,
PM: 60
D’ao
Dżinny ziemi. Posiadają grubą popękaną skórę koloru ciemno brązowego.Nie mają włosów. Są najbardziej fizycznymi ze wszystkich dżinnów. Znają większość czarów związanych z żywiołem ziemi. Występują na pustyniach,w kanionach, czasami niskich górach.
Cechy
Ko: 4 Po: 3* Si: 4 Zm: 3 Zr: 4 Zw: 2
In: 5 Og: 1 Wo: 5
* Lewitacja
Żywotność: 76 (19/38/57/76)
Walka wręcz: 4
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 1/5
Zbroja: gruba skóra (6)
Moce:
– znają większość czarów opartych na żywiole ziemi,
– broń fizyczna zadaje 3/4 normalnych obrażeń,
Pm: 60
Dżinna można uwięzić i traktować jak żywy amulet, jednak tak jak z innymiżywymi źródłami jest to co najmniej niemoralne.
Aby uwięzić dżinna należy najpierw przygotować przedmiot (lampa, wazon, itp.)w którym chcemy uwięzić dżinna. W tym celu należy trzykrotnie na niegorzucić zakolęcie Blokada (przeciwko Skanowaniu). Gdy posiadamy już takprzygotowaną „klatkę”, używamy zaklęcia Kompresja Artefaktowa na dżinnie. Koszt Kompresji będzie się równał 50 PM żywiołu danego dżinna, a MT: 5.
Właśnie wysłałem własny dodatek traktujący o dżinnach, w którym trochę inaczej ująłem to zjawisko, lecz widzę, że w niektórych sprawach jesteśmy zgodni (obrona magiczna). Chylę czoło przed pierwszeństwem i mam nadzieję, że zechcesz przynajmniej rzucić okiem na moje dzieło. Widzę już też, że w inny sposób osobiście potraktowałem żywiołaki i demony.
Piszesz, ze D’jinni posiadaja bardzo rzadki pigment skory. Ale jaki to pigment? Rzadki pigment moze barwic na rozowo, a moze na niebiesko, wiec jak?
Ifritom podnioslbym cechy, bo uwazam, ze powinny byc najpotezniejszymi dzinnami. Ale to moja wizja. Zreszta dodales im do broni obrazenia od ognia, wiec jest dobrze 🙂
Ogolnie nie jest zle. Troche mnie razi styl ostatniego akapitu (musialem to napisac :-P). Ale i tak mi sie calosc podoba. Niech bedzie 8 🙂
przypomniałem sobie „ostatnie życzenie”, i czy to działa tak samo(z życzeniami), czy tam były jakieś dodatkowe czynnyki?