IMIĘ: nieznane
ARCHETYP: błędny rycerz
RASA: człowiek
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: nieznany
CECHY
KO: 3 PO: 1 SI: 4 ZM: 1 ZR: 2 ZW: 2
IN: 2 OG: 3 WO: 2
UMIEJĘTNOŚCI:
*JĘZYK: (wspólny): 3
*CZYTANIE I PISANIE: 2
*NASŁUCHIWANIE: 1
*RZUCANIE:1
*SKRADANIE: 1
*SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 1
*UNIK: 1
*WALKA BRONIĄ: 4
*WALKA WRĘCZ: 1
*WIEDZA (rodzinna okolica): 1
*WIEDZA (rycerskie zwyczaje): 2
*WIGOR: 2
*WSPINACZKA: 1
*ETYKIETA: 2
*JEŹDZIECTWO: 3
*ZIMNA KREW: 1
*ROZMAWIANIE 2
OSOBOWOŚĆ
HONOR: 4 REPUTACJA: 3 PRZYGODA: 2
PRZEZNACZENIE: Heros
ŻYWOTNOŚĆ:
29 (8/15/22/29)
WYPOSAŻENIE:
Koń, kopia, miecz ,ubranie podróżne z płaszczem i tuniką na którym jest herb , kolczuga z herbem, skórznia, tarcza z herbem, jakaś przysięga której musi dotrzymać (wybór MG bądź gracza), zestaw wędrowca, prowiant na tydzień , 20 talarów, kord ,nóż
WALKA
OBRONA: (dystans/broń/wręcz) 3/5/2
ZBROJE: kotlet 1 ,kolczuga 2, tarcza 2
BROŃ: kopia 2k6+8, miecz k6+8
MAGIA
OBRONA (czary/modlitwy/znaki) 1/1/1
MANEWRY
Imbroccato, patinado
Chciałbym sie dowiedzieć dlaczego taki rycerz ma poruszanie na 1? Kiedy taki wojownik zakuje sie w płyty to przy takim poruszaniu predzej sie zabije sam niz kogokolwiek innego. Owszem – jeździ na koniu, ale chyba na koniu nie wjeżdża do karczmy i kiedys musi z niego zejść. Mówiąc krótko – ten człowiek potyka się na prostej drodze a co tu mówić o zbroi płytowej, która jest nieodłącznym elementem rycerza