Wiedźmin: Gra Wyobraźni – Dodatek: Potwory
Balor
Władca demonów żyjący najczęściej w Głębi ziemi, spotykany również w kopalniach i miejscach o większej niż przeciętnie temperaturze.
Jest to potwór koloru czerwonego o krótkich, szerokich łapach z palącymi się skrzydłami. Ma on na swej twarzy (której nikt nigdy nie widział) kościaną maskę z czterema rogami i czerwonymi oczyma. Wbrew wyglądu jest dość inteligentny i Silny.
Cechy
Ko:5 Po:3*/5** Si:5 Zm:2 Zr:3 Zw:2
In:4 Og:1 Wo:4
Żywotność: 72 (15/30/59/72)
Walka wręcz: 4
Walka bronią: 3
Unik: 1
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 1/5/6
Obrona magiczna: Niepodatny na magię!
Zbroja: Grube cielsko (3) (i to co włoży na siebie)
Broń: Pięści z pazurami (k3+2xSi),Atak skrzydłem
(k6+Si+automatyczne podpalenie), atak całą masą ciała, tzn.
obalenie lub przygniecenie kogoś cielskiem (k6+Si+Ko+Zw),
wzbicie się w powietrze i pikowanie( zajmuje turę zanim wzniesie
się w górę) (4k6+SI+k3 a samemu sobie zadaje 3k6+k3)
Moce:
- Dwa ataki w rundzie, zazwyczaj pazurami i skrzydłem, +jeden czar.
- Jeśli Balor przygniecie wroga swym cielskiem , przeciwnik musi przejść test Si o ST. 2 i wyjść spod niego. Jeśli tego nie zrobi automatycznie co turę dostaje k3+2 obrażeń.
- Balor posiada 2k3 czary ogniste, jakie, zależy tylko od bajarza.
PM: 40
Kościostwór
Jest to zlep kilkudziesięciu kości, gdzie niegdzie obrośnięty mięchem. Nie ma oczu ani w ogóle całej twarzy, na jego widok nie przyprawia nikogo o dreszcze, a raczej wywołuje śmiech i kpinę u przeciwnika. Potwór ten jest niemrawy i nie porusza się, lecz bardzo szybko i w dużej ilości rzuca kośćmi. Spotkać tego potwora można bardzo często na cmentarzach lub przywołanego przez Nekromantę.
Cechy
Ko:2 Po:0 Si:2 Zm:4 Zr:1 Zw:1
In:1 Og:0 Wo:1
Żywotność: 40 (11/22/33/40)
Rzucanie: 5
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 5/1/1
Obrona magiczna: 1
Zbroja: Część kości (2)
Broń: Kościostwór strzela kośćmi (k6+5+Si)
Moce:
- Kościostwór strzela 2 lub 3 razy w rundzie (zależy od Bajarza)
- Potwór ten może zużyć 2 razy turę na załadowanie Mocnej energii, która uderza z dużą prędkością w przeciwnika zadając 2k3k6 obrażeń 😛
Chochlik
Chochlik to najgorszy i najmniej groźny demon. Świadczy o tym chociaż to, iż ma skrzydła, którymi nie umie latać. Najczęściej demonolog wysługuje się nim, ponieważ nawet do walki bardzo się nie nadaje. Jest to potwór o krótkich nóżkach, długim ogonie. Jest (a przynajmniej na takiego wygląda) dość gruby, kolor brzucha ma czerwony a w ręce dzierży magiczny trójząb.
CechyKo:2 Po:1 Si:1 Zm:1 Zr:2 Zw:1
In:1 Og:1 Wo:1
Żywotność: 12(2/5/9/12)
Walka wręcz:1
Walka bronią:1
Obrona fizyczna (dystans/bronią/wręcz): 1/1/1
Obrona magiczna: brak
Zbroja: brak
Broń: Pięść (k2+SI), trójząb (k6 ?2 + 2xSI)
Moce:
- Atakuje raz w rundzie, zazwyczaj trójzębem
- Ta ofiara losu może otwierać szarżę, lecz musi rzucić k6, jeśli nie będzie sukcesu, upada i łamie sobie kark. :]
Golem
Jest to gliniany, człekokształtny stwór, bardzo umięśniony, o szerokich barkach. Jest bardzo silny, nie potrzebuje do życia nic, prócz tego, iż trzeba go stworzyć. Przywołany przez maga golem, jest mu posłuszny przez k6h, więc później ucieka lub w gorszym przypadku zabija stwórcę.
Cechy
Ko:4 Po:1 Si:5 Zm:2 Zr:3 Zw:1
In:1 Og:1 Wo:1
Żywotność: 55 (14/28/42/55)
Walka wręcz: 3
Unik: 1
Obrona fizyczna (dystans/wręcz): 1 /4
Obrona magiczna: Nie podatny na magie Ognia
Zbroja: Gliniane ciało (2)
Broń: pięść (3k3+2+SI)
Moce:
- Może złączyć obie ręce i zaatakować obrażeniami (3k3 x2+5 +2xSI)
Golema można przywołać:
Wezwanie Golema
Koszt w PM: 40
MT: 5
Koszt w WPR: 310
Czas trwania: k6 godzin
Sposób rzucania: G, F
Obrona magiczna: Nie
Działanie: Mag wzywa Golema, który jest posłuszny przez k6 godzin. Po upłynięciu czasu golem się nie rozpada, lecz rzuca się ze wściekłością na wszystko co się rusza.
Ot zbiór dosyć ciekawych potworów 😉
Jak zwykle jednak pojęcze nad krótkością opisów 🙂
chochlik i golem wporzo reszta raczej gorsza
sorry że to muwie ale balor aż nazbyt mi przypomina balora z balrur’s gate 2 – pozatym gratuluję pomysłów