Dostępny także plik DOC (lepsze sformatowanie tekstu)

Broń

Noże i sztylety

Nazwa Obrażenia Koszt (dukaty) Waga (kg)
Nóż* (z pochwą) k2+1 30 0,3
Nóż myśliwski* k2+2 50 0,7
Sztylet * k2+2 45 0,5
Ciężki sztylet* k2+3 70 1
Nóż do rzucania** k2+2 200 0,5
(-1 do testu trafienia)


Lżejsza broń

Nazwa Obrażenia Koszt (dukaty) Waga (kg)
Pałka k3 1 0,5
Pałka nabijana k3+1 5 0,9
kolcami
Maczuga k3+1 50 1,5
Maczuga nabijana k3+2 75 2
kolcami
Kostur k3+1 55 1,3
Lekki topór* k3+3 200 3
(min. dobry (3) Zr)
Kord k3+1 100 1,4
Krótki miecz k3+2 130 2


Ciężka broń

Nazwa Obrażenia Koszt (dukaty) Waga (kg)
Buława k6 160 6
Ciężka buława k6+1 270 8
Cep bojowy (pojedynczy x1) k6+2 700 9
(min.
dobry (3) Zr i Si) x2 k6+3 1400 12
(min.
świetny (4) Zr i Si) x3 k6+4 2100 15
Nadziak k6+3 1550 7
(min.
dobry (3) Zr)
Metalowy kostur k6+3 1100 15
(min.
dobry (3) Zr i Si)
Topór* k6+2 730 9
Szpada k6 50 0,5
(nie można przebić zbroi)
Rapier k6+1 70 0,8
(nie można przebić zbroi)
Szabla k6+1 320 1,5
Miecz z pochwą k6+2 780 2
Ciężki miecz k6+3 1320 2,7
(min.
dobry (3) Zr i Si)
Miecz półtora ręczny k6+4 2320 3,3
(min.
świetny (4) Zr i Si )
Krótka włócznia* k6 120 0,8
Krótka włócznia z k6+2 740 1
metalowym ostrzem*
Oszczepy** k6 70 0,3
Oszczepy o przedurzonym k6+1 160 0,5
Ostrzu**
Oszczep z ostrzem w k6+2 530 0,5
kształcie piłki**
Oszczep z rozszczepialnym k6+3 940 0,6
ostrzem**( tym oszczepem można rzucać tylko raz, stopień trudności podnosi się o 2,)
– w każdej rundzie, w której zraniony się poruszy otrzymuje k6 obrarzeń
– przy próbie wyciągnięcia ostrza z rany dokonywanej przez osobę o Uzdrawianiu na poziomie niższym niż 3 której nie powiedzie się test o stopniu trudności 6 zraniony otrzymuje 2k6 dodatkowych obrażeń
– osoba nie posiadająca Uzdrawiania przy wyciąganiu grotu z rany spowoduje obrażenia 3k6

Broń drzewcowa i dwuręczna

Nazwa Obrażenia Koszt (dukaty) Waga (kg)
Kopia*** 2k6+4 1350 16
(łamie się po wykonaniu ataku)
Lanca*** 2k6+3 1100 5
(jest wykonana z metalu)
Miecz dwuręczny 2k6 400 7
(min.
dobry (3) Si)
Ogromny miecz 2k6+2 1900 11
(min.
świetny (4) Si)
Halabarda 2k6 100 7
(min.
dobry (3) Si)
Halabarda 2k6+2 1600 9
(min.
dobry (3) Zr i Si)
Halabarda 2k6+3 5400 14
(min.
świetny (4)Zr i Si)
Dwuręczny topór 2k6 430 12
(min.
dobry (3) Si)
Ogromny topór 2k6+3 4100 17
(min.
świetny (4) Si)
Długa włócznia 2k6 210 6
Gizarmy 2k6+1 870 9
(min.
dobry (3) Si)
Berdysz 2k6+4 7800 15
(min.
świetny (4) Si)
Pika 4m 2k6+1 270 7

*- tą bronią można rzucać.
**-tą bronią można tylko rzucać.
***- tej broni można używać tylko konno.

Pliki