Wygląd: Kij jest koloru żółto-pomarańczowego. Ma dwa ostrza, jedno srebrne, drugie zrobione ze świecącego, zawsze gorącego metalu. Uchwyty są owinięte skórą z niedźwiedzia polarnego, a ostrza przymocowane są rzemykiem ze skóry niestety nie znanego zwierzęcia lub potwora. Na ostrzach jest wygrawerowane imię posiadacza kija. Jeśli posiadacz się zmieni, imię starego znika i pojawia się imię nowego. 

Historia: Kij ten znaleziono ponoć 4 dni po wybuchu wielkiego wulkanu. Był wbity srebrnym ostrzem do góry. Bardzo wiele wysiłku włożono w samo wyciągnięcie go zzastygniętej lawy, trzeba było jeszcze umieścić go w bezpiecznym miejscu, a to jak się okazało było jeszcze trudniejsze. Na karawanę przewożącą kij napadało wiele grup zbójów, lecz kij nie dał się odebrać. Dopiero po 2 latach zaobserwowano że kij ma magiczne właściwości. 

Moce: Kijem atakuje się dwa razy w rundzie, raz jednym, raz drugim ostrzem. Srebrne ostrze zadaje k6 obrażeń, a „gorące” k6+1*. Oddzielnie liczy się również testy trafienia. Najpierw atakuje się srebrnym, potem świecącym ostrzem. Potwory wrażliwe na ciepło otrzymują maksimum obrażeń od ostrza świecącego. W kiju zawarte jest 25 PM do wykorzystania na dowolne zaklęcia. Do obrażeń nie dodaje się 2xSi. 
*+1 od ognia

Wymagania: Min. 2 magii. 

Położenie lub cena: Zależy od Bajarza.

Za ewentualne błędy przepraszam. Hucior.