Doznanie
Koszt w PM: 5
Modyfikator trudności: 2
Żywioł: powietrze
Koszt w WPR: 30
Czas trwania: zależy od woli maga, ale nie może przekroczyć godziny
Sposób rzucania: F
Obrona magiczna: tak
Działanie: mag może wytworzyć dowolne doznanie w umyśle jakiejkolwiek osoby
Uwagi: by wytworzyć jakieś doznanie, mag musi je wcześniej poznać np. by ktoś poczuł ból jak przy przypalaniu pięt, mag musi tego wcześniej doświadczyć.
Jak zdobyć?: zależy od inwencji Bajarza
Kula magmy
Koszt w PM: 60
Modyfikator trudności: 3
Żywioł: ogień
Koszt w WPR: 260
Czas trwania: 5 minut
Sposób rzucania: F i G
Obrona magiczna: nie
Działanie: mag tworzy przed sobą kule magmy o średnicy 0,5 metra i może „pchnąć” ją w jakimkolwiek kierunku
Uwagi: czar zaliczany do grupy czarnej magii, surowo zakazany przez kapitułę, przed kulą łatwo uskoczyć (test uniku o ST:2).
Jak zdobyć?: zależy od inwencji bajarza
hmmm…ciekawe jakie ta kula magmy ma obrażenia……;;;;))
Pablock, a tobie tylko obrażenia w głowie 🙂
Czary są całkiem w porządku 🙂 (6)
jak dla mnie: spox! czar „doznanie” świetnie nawiązuje do „imprezy” magów, na której niejakiemu Geraltowi z Rivii pewna czarodziejka „groziła” wiedźminowi, że może sprawić, że pogromca potworów dozna…(czego? kto jest tego ciekawy niech poczyta Sagę o Wiedźminie!!!)